Utkast: Mars 12, 2011

Jag kommer ihåg en tid då solen lyste oavsett väder och vind, men nu dalar regnet sakta ner och stryker min kind, men jag har alltid tänkt stå upp på dina egna ben, tänk framåt och se bakom dej hela armén. Bakom musiken döljer sig svek och tårar. Det finns ingen anledning till det som sårar. Jag vet att du har haft det svårt i livets gång och att det aldrig var menat med att jag skulle göra intrång. jag är inte den perfekta och kommer aldrig att bli. Men jag är den enda jag som kommer att finnas och kan aldrig återfinnas. Det livet jag försöker att ge att finnas och ställa upp för alla som behöver det, aldrig dum eller tragisk de e så det kommer ske. Att

Kommentarer

Skriv så blir jag glad!:

Namn:
Bli ihåg kommen?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0