Unbelievably

Otroligt nog så vill jag inte sola idag. Sitter nu i mitt mellansvala rum och lyssnar på musik. Hoppas på att få svar ifrån Hamburger restaurangkedjan MAX om sommarjobb så småningom i sommar så man kan tjäna lite pengar.
Från ingenstans så måste jag säga att det svider otroligt mycket på mina lår eftersom jag brände mig, klumpigt.
Funderar på att gå ner och äta lunch snart. Är redan otroligt uttråkad, så vi får se vad jag hittar på idag som kan vara roligt. Har ångrat mig, tror att jag ska gå ut en stund och sola faktiskt. höhö. Som jag har sat förut så är jag helt besatt av öland. Öland har de FINASTE stränderna i hela sverige! Tro mig! Ha en bra dag allihopa! Kram



Kommentarer

Skriv så blir jag glad!:

Namn:
Bli ihåg kommen?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0