Sun @ Stockholm

Vankade 7.45 för min älskling skulle iväg och jobba, gick då ut och la mig på studsmattan för att sola. Efter 20 minuter gick jag in igen och åt en snabb frukost för att sedan springa ut och sola igen. Har legat och degat i solen på studsmattan hela dagen, det är så himla härligt väder! Och har verit de senaste 2-3 dagarna här i Stockholm.
Så himla underbart med sommaren, är ledig från skolan på måndag också och börjar 10 på tisdag då vi bara ska till kvarnis och bada. Men jag tänker sätta mig i solen och ta det lugnt bara medans alla andra badar. Jag får ju inte bada för min nya piercing ännu, bara i slutet av juni :( aja ha en bra dag på er allihopa, Kram!

Kommentarer
Postat av: Isabell

SV: tack snuttan, aa låten är verkligen sjukt bra. saknar dig med hjärtat! <3

2011-06-04 @ 16:44:05
URL: http://isabellgorl.blogg.se/

Skriv så blir jag glad!:

Namn:
Bli ihåg kommen?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0