Shopping @ Stockholm

Igår var jag i täby för att köpa min underbara tröja, som inte hade kommit in ännu. Så idag bar de av till stan. Åkte 11.30 och kom dit ungefär 12.15. Gick direkt in på hm där min tröja skulle finnas. Letade och letade men hittade den inte, SUCK! Sedan såg jag tröjan hönga för sig själv, det var tydligen den sista dom hade kvar, phuu..
Så äntligen fick jag den tillslut för 149:- jätte söt och verkligen sommar stuk. Vid kassan får jag en kommentar ifrån en kille och hans kille.. " men guud så fin tröja du ska köpa, underbar" Sa han. Självklart säger man ju tack och ler lite, enda tills HAN säger " Vilka ursnygga kalsonger han har va hihi" och kollar på sin kille som står framför mig och ska handla. Jag ler bara utan att säga någonting och helt plötsligt slår han sin kille med ett klädesplagg från en ställning i butiken på hans rumpa och skrattar " thihihi ". Inte nog med att jag fick hålla mig för skratt utan kassörskan blev helt förvånad och bara kollade på honom som om han var idiot. Påväg hem satte jag mig på tåget och tog det lugnt, det satte sig en kille framför mig, mörk och tjock. Varenda gång han kollade på någonting bakom sig så slutade han alltid med att kolla på mig. När han klev av sen 1 station före mig så fick jag ett visitkort där det stog vart han gick yrkeshögskola, Så vände jag på det där stog det HEJ =). Blev så full i skratt, Har redan en älskling som jag älskar så höhö alla andra kan glömma!
 Pussar 
                        


Kommentarer

Skriv så blir jag glad!:

Namn:
Bli ihåg kommen?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0