Fashion @ my place

Idag började jag 10 vid kvarnbadet. Va där i 1 och en halv timme sedan blev jag i puttad av några i min klass med kläder och hela köret. Jag får inte komma i kontakt med poolvatten för min piercing, det finns så mycket bakterier men det gör väl ingenting hoppas jag. Min älskling hämtade mig och vi åkte till hans mamma, sedan hem till mig och kollade på sverige-finland em kval och gissa vilka som vann? Jo sverige såklart, men zlatan så gjorde han 3 mål och. Källström gjorde 1-0, Zlatan 2-0, 3-0, 4-0, och Bajrami 5-0. Så duktigt av oss intesant ?
Imorgon är det skola 8.10... Usch det har varit äckligt varmt idag, har bränt mig ännu mera, fats jag har solskydd och massor med krämer. Men solen vill mig illa. Imorgon ska jag till täby och köpa lite sommarkläder! Härligt va.
Ha en bra kväll! :)


Kommentarer

Skriv så blir jag glad!:

Namn:
Bli ihåg kommen?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0