Nails

Målar mina naglar, det är otroligt hur långa o hårda dom är. Det är bra de så slipper dom spricka eller gå av lätt. Mjuka naglar håller inte. Och JA det är mina äkta naglar. Det blir fransk manikyr, suttit sen halv 1 och målat. först mjuka upp händerna i ljummet vatten så de blir fuktiga. Sedan dra ner nagelbanden. Fila naglarna jämna & fina. Grund måla med ett beiget nagellack och låta det torka, Sedan målar man vitt längst ut i toppen, vilket man måste göra 2-3 gånger för bra resultat. Och det tar väl 1 timma för de lagren att torka hyfsat mycket. Sedan det sista lagret med genomskinligt nagellack som skyddar och förlänger nagellacket så det blir kvar längre. Usch, sjukt jobbigt. Plus att det är så varmt idag så man blir utmattad direkt.. Mamma & pappa sätter upp en hängmatta så jag kan ligga där sen o njuta. Ha en bra dag! Love ( såhär ser mina naglar ut ungefär, fast dom ser dock inte ut som lösnaglar. men är lika långa om inte längre )


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Då har jag en perfekt tävling för dig

Kan vinna ögonskugga + nagellack



Kolla neråt i bloggen

2011-07-23 @ 18:00:24
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: kaffehörnan

Tyvärr är den avslutad redan



Jag menar sminktävling

2011-07-23 @ 18:04:27
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anonym

Vetu vad som hänt med Amy Whinehose? Vill du veta? Kolla gärna in min blogg och läs inlägget!



Din header bild och den här rutan är grymt fin!

kram



2011-07-23 @ 19:10:15
URL: http://jessicaochamanda.blogg.se/

Skriv så blir jag glad!:

Namn:
Bli ihåg kommen?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0