?

Om jag va en kille, skulle jag ärligt vara hur romantisk som helst. Skulle göra allt för min tjej & verkligen ställa upp. Aldrig vara otrevlig, även om vi skulle bråka. Skulle va hur gullig som helst.. Men nu är det så att jag är tjej och skulle aldrig tänka mig att vara kille. Visst är det killarna som ska ställa upp, säga gulliga saker, visa att man älskar sin tjej, bry sig, fråga ifall någonting är fel om hon är ledsen, prata med henne, och bara vara allmänt gullig. Det tycker jag, visst ska tjejer också ställa upp och så, men aa ni fattar. Eller vad tycker ni ? SKRIV!


Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

jo, men tjejen ska väl ställa upp precis lika mycket! :))

2011-07-04 @ 19:19:08
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Skriv så blir jag glad!:

Namn:
Bli ihåg kommen?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0