Min Ängel

Den dagen jag såg i dina ögon och förstod vart mitt hjärta ville gå, då du öppnde dina armar och omfamnade mig i en varm betydelsefull kram. Då jag inte visste hur stark min kärlek till dig skulle bli. Den sagan är lång.
Första gången jag såg dig tänkte jag, " honom ska jag ha ". Han fick mig falla direkt. Du tog kontakt med mig och jag kunde inte tro att det va sant. Frågor dök upp i mina tankar; " gillar han mig?", " vågar jag säga vad jag tycker ?". Men så blev det inte, istället för att våga uttrycka mig om vad jag tyckte och tänkte så höll jag det inom mig. Liksom, varför skulle han gilla mig bara för att jag gillar honom? Någon dag efter skriver han igen. Vi började prata mer och mer med varandra. Ingen kunde ana hur glad jag var. Men det fanns ett problem, jag var helt förvirrad. Det hade hänt massa saker innan allting. Jag pratade jämt om dig, med allt och alla. Varje gång jag såg dig blev jag helt till mig. När jag fick reda på att du gillade mig blev jag helt knäckt av lycka. Aldrig i livet att det var sant tänkte jag, det måste vara en dröm. Visst bråkade vi ibland, men det gör nästan alla. Det blev fel allting och vi slutade prata, det var mitt fel. Tills den dagen du åkte förbi mig, tog kontakt igen. Jag vet att jag gjorde fel, var så förvirrad. Men det är ingenting jag vill skylla på. Vi återupptog kontakten och började träffas. Jag började känna ett behov av dig i min närhet. Dina kramar va speciella. Minns den gången vi sågs, du höll om mig och sa att du älskade mig. Blev förvånad, jag vågade inte säga någonting tillbaka. Utan lutade mitt huvud emot din axel och njöt av tanken. Senare sa jag vad jag kände, vi träffades och pratade ut. Vi blem tillsammans, och idag kan jag fortfarande inte fatta att det är sant. Har gått 8 månader med dig idag. Tanken att jag har dig får mig gråtfärdig. Men rädslan förblir som en klump i magen att när jag varje morgon vaknar inte ska få ha dig kvar i slutet av dagen. Vill vara med dig föralltid Andréas Wetterling. Du är mitt liv och utan dig skulle jag inte klara mig.
Har sagt det många gånger men tror inte du förstår hur mycket jag älskar dig. Gör allt för dig min underbara kille


Kommentarer

Skriv så blir jag glad!:

Namn:
Bli ihåg kommen?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0