Thoughts

Tänkte rensa mina tankar lite. För det första, R.I.P Micke Buren Hedberg, tragiskt att det blev som det blev. men hoppas att du har det bra nu eftersom det var det du ville. Folket saknar dej otroligt ska du veta!
Allting fick mej bli ödmjuk och tänka till, jag är verkligen rädd för döden, eller att det som hände ska hända någon annan också. det händer så himla mycket knasiga saker just nu. Skulle det hända mina älsklingar någonting skulle jag aldrig kunna förlåta mej själv, är så himla skakad just nu. Man ska tänka framåt, tänka på allt som händer. det kommer komma många sorgliga stunder i livet, men det måste ha en mening varför de händer. Men det är tur att jag har den jag älskar och han har mej. Vet inte om jag har så mycket mer och säga, det är ganska mycket som snurrar just nu för tillfället, va rädda om er.
Peace

Kommentarer

Skriv så blir jag glad!:

Namn:
Bli ihåg kommen?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0