Ta min hand

Ta min hand gör den varm, utan dig är jag ingenting alls. Ensam känner sig liten utan hjälp, längtar vart är kärleken är ensam utan eld. Känslan väller stora klumpar innuti ska han någonsin bli älskad eller går han bara förbi. gårdagen var skit, morgondagen blir densamma. Se sin dans och hålla handen hoppas nångång blir tillsammans. Ska han chansa vad tycker hon om mig, jag är fattig hon är rik hon blir aldrig min tjej. Han mår dåligt här och när han mår bra igen smälter in i hennes ögon och det gör han dagligen. Vanligtvis pratar när hon kommer är han tyst, han vill stanna och berätta men går förbi utan knyst, vill ge en kyss en kram men hennes närhet får duga, hennes doft är underbar och det går inte att ljuga. Kan inte sluta, han älskar henne grovt, berädd att göra vad som helst innan känslan blir förstor. ta min hand gör den varmt, utan dig är jag ingenting alls. Ta min hand gör den varmt, utan dig är allt så mörkt och kallt, så kallt, så kallt. Ta min hand gör den varm utan dig är jag ingenting alls. Hon sedan tittar varför händer inte nått, vad tänker han tycker han snälla vänd inte bort,  ta min hand eller är jag för ful han skiner upp hennes själ som solen skiner utom hus, gud. snälla hjälp mig göra min, dunkar hans hjärta så dunkar också mitt. Se min blick gubben sätt dig bredvid mig, ber dig stick inte låt blocken hålla fats vid mig okej. blir varm i hela kroppen skulle en kyss bli till låga, hon vill ta hans hand och ge en kyss utan att fråga. Lovar det skulle hon men vill han vara min. är han nära stannar allt tusen timmar som är still. vill så mycket smycka upp mig just för han, är så ledsen måste ändå rycka upp mig om jag kan. Hennes dagbok är full med vad hon känner hon börjar " vill bli din " men hon tror inte det händer, de stämmer. Tusen tårar utan stopp, utan han i hennes hjärta är som vårens första dopp, kall och ledsen hur kommer det att bli, har tappat livs lusten låt det bli vi. Ta min hand gör den varm, utan dig är jag ingenting alls. ta min hand gör den varmt, utan dig är allt så mörkt och kallt, så kallt, så kallt. Blickarna fastnar och blir till leenden, känns fritt i bådas hjärtan och själen blir vi hel igen, nu ser dom meningen vad kärlek innebär, helt plötsligt gick han fram och sa du är allt i min värld. en kram blev till kyss, en kyss blev till annat. 8 månader har gått och dom ska alltid va tillsammans, dom e så lyckliga går han di hand i allt. och så tryggt att det är du och jag föralltid det är sant, du ska bli min man, bli pappa till vårt barn, och du ska bli mamma bära ringen till din grav. Underbart här är du och jag nu idag utan knas slutar bra. båda glada utan knas. första dagen med henne och sen han glömmer aldrig bort han fick sin första kyss han aldrig någonsin fått. dom har förstått att livet har en mening, Håll min hand det ör du och jag förevigt. Ta min hand gör den varmt, utan dig är jag ingenting alls, ta min hand gör den varm utan dig är allt så mörkt och kallt, så kallt, så kallt. ta min hand gör den varm utan dig är jag ingenting alls.

Kommentarer

Skriv så blir jag glad!:

Namn:
Bli ihåg kommen?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0