Stupid

Säger bara I DON'T GIVE A FUCK. Det kommer alltid komma dåliga dagar i livet, men bara för det ska man inte sitta och gråta som en liten bebis. Utan stå på sig och va stolt, iallafall när det gäller saker man hör som inte ens stämmer in i mitt egna liv där jag vet vad jag själv gör. Ingen vet bättre än du själv, så som du sa till mig. Det värsta som finns är att bli anklaga för saker som inte ens är sanning. Fuck that säger jag bara. Det är en annan sak när man hör samma sak ifrån flera personer som inte ens känner varandra. Klart man börjar undra då. Men alla blonda tjejer är INTE jag. Det stör mig att folket tror att varje blond tjej är just jag. Välkommen till det verkliga livet asså, jag är jag. Jag är inte flera andra. Ta reda på fakta nästa gång innan det går förlångt!  

Kommentarer

Skriv så blir jag glad!:

Namn:
Bli ihåg kommen?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0