.

Tusen ögon som stirrar under tystandens plikt jag känner hur ja sjunker jag har dubblat min vikt.
vatten i lugnorna så försvinner min röst under ytan finner jag inge mer än tröst.
tagit min indentitet och spelat ett spel, allting hos mej just nu är fel. Som en studsboll, den slutar inte studsa fören den kommit till en vägg, Studsar från hål till hål, sen vid väggen, står alla den har sårat och stoppar, han ser inte alla tårar som droppar, alla brustna hjärtan som inte längre finns, du mitt allt du va min kronprins.
 Jag är som en ros och han tar blad för blad tills det inte blir en ros kvar. Jag är rosen och taggarna sitter kvar men vända emot mitt sinne, jag känner plågan längst inne

Kommentarer

Skriv så blir jag glad!:

Namn:
Bli ihåg kommen?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0