Whats new

Idag bar det iväg till åkersberga för att kolla till min nya navelpiercing. Synd att jag fick ta ut min gamla och låta det läka.. Det såg bra ut, fick en kortare och ROSA! Underbart. Dessvärre får jag inte bada eller sola fören i slutet av juni, Typiskt. Men jag har 2 underbara månader till av sommarlovet innan skräcken för gymnasiet börjar.
Usch för det! Har börjat äta nyttigt. Är man småsmugen på någonting eller lite hungrig så drick ett glas vatten eller två! Det fungerar utmärkt.


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Idag åker jag på min stipendiekurs :) Det är ju en kurs för "bra unga ledare" så det blir lite föreläsningar och aktiviteter. Hoppas det blir roligt. Hur mår du idag då? :)



*Ps. Delta i tävlingen om 900:- på H&M om du itne redan gjort det. Direktlänk: tp://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=79

2011-05-27 @ 09:28:24
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: felicia

Bara så du vet så är din blogg den bästa av alla bloggar jag läser tihi :) <3

2011-05-27 @ 09:47:04
URL: http://ffeliciablock.blogg.se/

Skriv så blir jag glad!:

Namn:
Bli ihåg kommen?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0