Winter

Massor med snö, äntligen ! Det ända + med att det är is, snö och halt ute är att man får se personer som halkar och när dom reser sej upp igen så kollar dom sej diskret omkring och tror att ingen har sett det.
Eller bilar som är ute och leker, att se det gör mej glad. Eller det gamla vanliga, bygga snögubbar.
Sen till julen, massa paket haha det ända roliga med julen är ju självklart Paketen. Synd bara att nu när man blivit äldre så har "spänningen" på julafton försvunnit. Förut va det en pirrig känsla när man gick och la sej kvällen innan julafton, när man vaknade vid ungefär 5 på morgonen sprang man till julgranen för att tittaoch skaka på alla olika paket som fanns under julgranen. Nu när man är äldre så listar man nästan ut vad man ska få. Som förra julen så va jag 99 % säker på att jag skulle få en laptop. Och jag hade rätt, för att jag rent ut sagt kände på ett paket som då va ett underlägg för laptopen. Så för att göra det lite roligare. Är det någonting litet man ska slå in,så slå in det lilla pakeket i flera lådor. man både lurar, går den personen lite smått irriterad och får den personen att aldrig kunna lista ut vad det är !


Kommentarer

Skriv så blir jag glad!:

Namn:
Bli ihåg kommen?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0