figured out

Förr var det att ljuga som var min lekstuga. folk som mej inte längre tror, gjorde så jag svor. Jag mår bra, det var så jag sa, ljög för att familjen ska kunna må bra. om min hälsa och mitt liv är nu skrivet i ett arkiv. så mycket som jag ångra, det som är gjort är gjort heter nu det förgångna. Svårt att tro på en person, som byggt upp sitt perspektiv på en dålig fason. Nu talar jag bara sanning men alla vägrar tro på min version. Att säga fula, sårande och sinnessjuka ord, för att visa att mitt liv är som ett bord, ingen väg ut och i alla kanter, fann jag bara massa duellanter.
upp och nergångar som alla har, jag visar på fel sätt att jag är sårbar. Vet inte hur jag ska förklara men jag blev sårad som barn och visar därför mitt hårda skal emot fel personer.
If i die young, bary me in satin, lay me on a bed of roses.
sink me in the river at dawn, send me away with the words of a love song

Kommentarer

Skriv så blir jag glad!:

Namn:
Bli ihåg kommen?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0