Trust

Det hände för ett år, jag vet jag va svår. Sen första dagen, en kniv rakt i magen. När jag såg dej jag dog, jag ville visa att jag stod där och log. Jag ville le, att du skulle se, det som aldrig kom fram, min kärlek är sann.
Aldrig sätt en sådan underbar person, vad mer kunde jag göra, gick ner i depression.
jag ville gör allt, spendera min tid det va så viktigt, just då jag kände han är hela mitt liv.
Förälskad direkt, jag blev helt knäckt för jag trodde du undvek. Mitt hjärta va täckt av en underbar känsla som kallas kärlek. Dagen efter, jag såg dej igen, jag minns, jag va på helspänn. Gick därifrån med en glad mun upp och ner, då jag anser, det blir inte mer. Den natten när jag kom hem, låg och tänkte mina känslor va i kläm, kunde inte blunda, känslan va förstark ville inte avrunda. Av olika skäl kändes det som en akilleshäl, en svag punkt det kändes bara tugnt, min bästa vän sa, ta det bara lugnt. Det hade trots allt inte gått så lång tid, men jag blev helt galen ville ha dej bredvid. Veckor och dar trodde jag fortfarande va omärkbar, jag tänkte jag drar.
att veta vad jag går omkring och bär, bara besvär. klart att det tär. En dag ändrades mitt liv, fick upp synen på mitt egna perspektiv, jag tog ett stort kliv. Du skrev till mej, okej ja sa att jag hade känslor för dej, det var en stor grej.
Mina känslor va besvarade, målen va avklarade. Nästa steg, nu var det dags att blicka fram, men de va svårt jag va för blygsam. Det kom hinder ivägen, allt va mitt fel, du hade gjort mej hel. Första gången jag förstod vad det betydde, allt det som antydde, på att bandet det var starkt, men snart skulle brista. Du tände min gnista som sedan blev till låga, allt nu var en enda stor plåga. Vi prata ut och knöt upp en knut.
Veckor efter vårat beslut, blev inget som förut. Jag fick möta dina läppar i en underbar kyss, tänkte efter vad hände nyss. vi hade det svårt ibland, men när du tog min hand, ändrades min låga till en brand.
Orden som kom från dej, det du viskade till mej " jag vill ha dej som min tjej".
Denna dag sitter jag här idag, tar djupa andetag. det ska alltid vara vi så ska det förbli, en ren magi.
Tro på dej själv, det du vill, all tid är dyrbar låt inget gå i spill.

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

fyfan va bra skrivet gumman :) <3

2010-11-11 @ 16:30:26
URL: http://anistam.blogg.se/

Skriv så blir jag glad!:

Namn:
Bli ihåg kommen?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0