Control

Röd i ansiktet som en tomat och har ingenting att göra.
Solen har gjort mej trött, Längtar till på fredag då jag får träffa mitt hjärta som jag saknar så mycke så ja gråter.
Är nöjd med min design faktiskt, vilket underlättar mej så jag slipper gå och tänka på att byta den hela tiden tills jag blir nöjd. Har ätit kebabrulle nyss och kolla igenom garderoben om jag har kläder jag inte vill ha längre.
Nu är solen borta och jag lovar att det kommer börja regna när som helst, men de gör ingenting, kan va uppe ganska länge idag om jag vill. Har sovmorgon hela veckan och på fredag börjar min avslutning klockan 10.00
så jag tar 9.32 tåget till skolan så får ja se om jag hinner äta tårta i gammla skolan. (Varje skolavslutning har dom tårtkalas där).
Ha det bra ! Pussar & kramar


Kommentarer
Postat av: Victoer

Chilic vet hur man chillar.. ;)<3 värsta ordvitsen ju:D<3

2010-06-09 @ 21:18:23
Postat av: micke

chi chi <3

2010-06-09 @ 21:50:13

Skriv så blir jag glad!:

Namn:
Bli ihåg kommen?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0