Burned

Jag vill ha massor med sol så man kan bli brun. Kollade vädret och de verkar bli fint på Lördag och söndag upp till 22 grader. Hoppas de stämmer, vilket de inte brukar göra tyvärr. Men vi får hoppas på sol imorrn & på torsdag också, idag va de ganska hyfsat med sol på skansen iallafall fast de stod att de skulle vara mulet.
De var väldigt varmt idag, speciellt när man går omkring. Nu sitter man och lyssnar på musik och har blivit klar med designen på bloggen, ser inte för dåligt ut. Den funkar bra för mej. Längtar till öland där sanden är varm, sjukt vit och verkligen bränner under fötterna. Fått lite färg i ansiktet idag, men syns knappt.
Nu ska jag ta och göra lite saker. Puss & Kram !
"P.s Klicka på bilderna för att de som i större format !"

Kommentarer
Postat av: Victor

HÄÄÄRLIGT!! :D sommar äger ju<3

2010-06-08 @ 22:07:19
Postat av: charlie

du kommer nog bli brun ska du se men bränn dej inte i solen bara:D<3

2010-06-08 @ 22:28:48
Postat av: Linnea

Jag vill också bli brun, dock är jag lite brun om armarna, benen, magen osv. Men inte så värst i ansiktet :)



Bara för att jag vart i thailand, haha.. :d <3

2010-06-08 @ 22:47:01
URL: http://trixsy.blogg.se/
Postat av: x

Fågel!

2010-06-08 @ 22:58:45
Postat av: Sandra

Nice blogg :) fast du påbörja på nytt :P saknar dig :) och klart du kommer bli brun, får väl lita på vädret ibland...

2010-06-08 @ 23:03:00
URL: http://maynou.blogg.se/
Postat av: Karoliin<333333

Heej söt :)

oj det låter härligt.. :)

här uppe så är man rädd att man inte får något riktigt sommar o sol.. mest regn och kallt känns det som.. men sol får man imorgon o det säg fint väder här uppe oxå.. men vet inte riktigt vad vädret visar sig då :)

du kommer bli brun.. brunare än mig kommer man säkert säga ;)

om man int får lite färg när man åker till Stockholm då :)

och din piercing ser jätte bra ont :)

hoppas att den går bra och kroppen inte stöter bort den bara :)

jag hoppas att ni har det jätte bra där nere :)

och jag saknar dig otroligt mkt och hoppas att vi kan träffas när vi åker till stockholm för det måste vi försöka göra :)<33

puss jag älskar dig gumman <33333

2010-06-09 @ 13:40:38
URL: http://volvobrudenn.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg !

2010-06-09 @ 21:37:57
Postat av: A L M A S F O T O ♥

najs piercing! Jag vill oxå ta hål i navlen.. haha ;]

2010-08-26 @ 21:17:52
URL: http://almasfoto.blogg.se/

Skriv så blir jag glad!:

Namn:
Bli ihåg kommen?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0